Христинівчани - Про підготовку автомобіля до експлуатації в осінньо-зимовий - Форум - Христинівка, Христинівський район - Христиновчане - Христиновка, Христиновский район
Вівторок, 06.12.2016, 04:03
Головна Реєстрація RSS
Вітаємо Вас, Гость



[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Випадкове оголошення
Наше опитування
Ваша стать?
Всього відповідей: 178
Реклама
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Курси валют
Ціни на паливо
Цены на бензин
Найближчі свята
Календар свят і подій
Статистика порталу

Статистика користувачів

Сьогодні завітали

»Зареєстрованих на порталі
Всього: 892
Нових за місяць: 19
Нових за тиждень: 3
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
» З них
Хлопців: 672
Дівчат: 220


Лічильники статистики

Яндекс.Метрика
Сторінка 1 з 11
Форум » Різне » Поради автолюбителю » Про підготовку автомобіля до експлуатації в осінньо-зимовий
Про підготовку автомобіля до експлуатації в осінньо-зимовий
autovalerДата: Неділя, 23.10.2011, 15:02 | Повідомлення # 1
Новачок
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Репутація: 3
Статус: Offline
Завчасно підготовлений автомобіль до експлуатації в осінньо-зимовий період вбереже від багатьох можливих прикростей. Насамперед, так як кожен з нас з настанням холодів, витягує з шафи тепле взуття, наш автомобіль потребує сезонного “перевзування”. Дуже добре, коли шини для зимової експлуатаціії вже змонтовані на дисках,в такому випадку і авторезина не травмується від частого демонтажу, і комфортніше, швидше поміняти колеса навіть власними силами. Далі, рідину для омивання вітрового скла замінюємо на незамерзаючу. Тут необхідно звернути увагу на те, що на жаль, із великої кількості пропонованої автохімії велика частина є відвертими підробками і може нанести шкоду не тільки автомобілю, а навіть і здоров’ю водія. Порада може бути одна , користуватися продукцією відомих, визнаних виробників і не купувати її у випадкових продавців навіть за спокусливу ціну. Взагалі, це може бути ще одна тема, про підбір і купівлю запасних частин для ремонту та обслуговування свого автомобіля , але про це згодом. Зараз рідкісні випадки, коли автовласник в систему охолодження двигуна заливає звичайну воду, в основному охолоджувальну рідину. Варто зняти кришку заливної горловини і звернути увагу на зовнішній вигляд рідини що там є, якщо колір мутний, не визначений, є сліди іржі, то така охолоджуюча рідина втратила свої властивості і може навіть сприяти кородуванню внутрішніх поверхонь двигуна чи головки блоку і результатом такої сумнівної економії може бути складний дорогий ремонт. Добре, коли графік обслуговування збігається із переходом до експлуатації автомобіля в осінньо-зимовий період. Тут ми проводимо заміну мастила в двигуні на відповідне. Не слід економити на збільшенні терміну експлуатації паливного, повітряного чи мастильного фільтрів, свічок запалення. Не вчасно замінений паливний фільтр, а особливо дизельного двигуна, може бути причиною аварійної зупинки далеко від можливостей теплого автосервісу. Якщо ми експлуатуємо автомобіль з дизельним двигуном, то варто потурбуватися про зимове пальне. Спеціальні добавки в дизельне пальне допоможуть експлуатувати автомобіль без проблем навіть при значних мінусових середньодобових температурах повітря.Тим, у кого сучасний інжекторний автомобіль, порада завчасно провести загальну комп’ютерну діагностику всіх систем двигуна і очищення форсунок. Варто знати, що сучасне діагностування передбачає аналіз всіх систем автомобіля, починаючи з механіки самого двигуна, його високовольтної, паливної, впускної чи випускної т.д. При допомозі необхідного обладнання на моніторі комп’ютера можна побачити несправність високовольтної катушки, негерметичний клапан чи навіть невідрегульований зазор свічки запалення та інше. Якщо, в літній період, під час єксплуатації були проблеми із запуском двигуна через довгий термін використання акумуляторної батареї чи самого стартера, то в умовах низьких температур ці проблеми тільки посиляться, про це слід завчасно подумати. І ні в якому разі , якщо двигун не заводиться стартером, з різних причин, не можна його пробувати запустити при допомозі буксирування іншим автомобілем. Це може призвести до серйозних поломок, які в багато разів перевищать вартість нової акумуляторної батареї чи навіть самого стартера. Це може бути і обрив ременя газорозподільчого механізму, погнуті клапана, шатуни і т.д. Ще однією порадою автолюбителю може бути необхідність укомплектування автомобіля необхідними речами в умовах виникнення екстремальних сезонних ситуацій.Автомобіль відмовив далеко від дому, а навколо мороз, сніг чи просто грязюка- в такому випадку згодиться тепла одежа, може навіть і невеличкий туристичний балончик з газом для підігріву чаю та інше. Необхідність серйозного відношення до вимог наявності укомплектованої аптечки та вогнегасника в атомобілі навіть не повинна ставитися під сумнів. На завершення розмови хочу побажати всім взаємоповаги на дорогах і безаварійної експлуатації автомобіля.
Валерій ФУРМАН


Повідомлення відредагував autovaler - Неділя, 23.10.2011, 15:03
 
SWIFTikДата: Субота, 12.11.2011, 19:02 | Повідомлення # 2
Новачок
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
А чи довго потрібно прогрівати двигун зимою? На це не завжди є час...скільки часу треба його прогрівати: аж доки стрілка не підніметься, чи досить пару хвилин? Двигун бензиновий
 
autovalerДата: Неділя, 29.01.2012, 10:25 | Повідомлення # 3
Новачок
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Репутація: 3
Статус: Offline
Після стоянки, двигун автомобіля краще прогріти до робочої температури. Якщо у Вас двигун і його системи справні, то навіть у зимовий час сучасний автомобіль прогрівається швидко.Тим самим Ви надовше збережете своє авто, та і комфортніше буде в теплому салоні.

Додано (29.01.2012, 11:25)
---------------------------------------------
Ну, як Вам морози, двигун добре заводиться?. Думаю, хто вчасно підготовився до такої зими, то проблем немає. І все ж таки, якщо дуже хочеться вранці підігріти двигун перед заведенням, то не раджу робити це відкритим вогнем. Це небезпечно взагалі, і можна пошкодити електропроводку та і сам двигун. Якщо все ж це вкрай необхідно, то можна знизу під картер двигуна підставити невеличкий електричній камін і підігріти мастило в картері. Але навіть так, не залишати автомобіль без нагляду. Ще раз, думаю погодитеся, що особливо при низьких температурах не слід заводити двигун способом буксирування автомобіля, це може призвести до поломок і послідуючого дорогого ремонту. Якщо двигун не вдається, з різних причин завести, подумайте, може буде дешевше просто перенести поїздку. Взагалі, сьогодні є багато пропозицій в продажі різних додаткових пристроїв для підігріву різним способом автомобіля для запуску в морозний холодний період.

Повідомлення відредагував autovaler - Субота, 12.11.2011, 20:50
 
СергійДата: Понеділок, 07.12.2015, 11:49 | Повідомлення # 4
Новачок
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата SWIFTik ()
А чи довго потрібно прогрівати двигун зимою? На це не завжди є час...скільки часу треба його прогрівати: аж доки стрілка не підніметься, чи досить пару хвилин? Двигун бензиновий
Современный инжекторный двигатель при запуске в холодное время года выходит на заданные рабочие параметры сразу после запуска и какого либо прогрева не требует, в мануале об эксплуатации автомобиля нет информации об необходимости и длительности прогрева. В Германии за прогрев двигателя в жилых массивах предусмотрен штраф.
 
Форум » Різне » Поради автолюбителю » Про підготовку автомобіля до експлуатації в осінньо-зимовий
Сторінка 1 з 11
Пошук: